HARYANVI SHAYARI

बदमाशी की बात मत करै छोरीजब

बदमाशी की बात मत करै छोरी

जब भी मारूंगा में entry तेरे गाम में

थारे घर के भी घाल घाल लावेंगें बर्फ मेरे जाम में


तूँ # Fb की # बात

तूँ # Fb की # बात कर री है # पगली ,,,,,,,

हम # हरियाणे आले तो # OLX पै भी #

छोरी_पटा लिया

करां.....!!!


जब थारी भाभी का भाई जीजा

जब थारी भाभी का भाई जीजा कवै है नी

जमा देश कै प्रधानमंत्री बरगी feeling आवै है


सुन छोरी देखना है तो प्यार

सुन छोरी देखना है तो प्यार तै देख

न्यू टेड़े टेड़े तो थारे घर के भी देखें है


औकात की बात मत कर पगलीजितनी

औकात की बात मत कर पगली

जितनी जगह में तेरी कोठी है

उतने में तो हम डांगर बांधया करा


जब भी तेरी याद आई होक्का

जब भी तेरी याद आई होक्का भर लिया

..!

वो टाईम और था छोरी जब रो दिया

करते थे !!


Boy : कित हैGirlfriend : मै

Boy : कित है

Girlfriend :- मै अपने पापा कि Mercedes में शोपिगं करने रोहतक जा रही हूँ आप कहां पर हो

Boy :- जोणसी बस म तू खड़ी है मैं उसकी छात प बैठ्या सूं टिकट कटवा लिए आग्गै फ्लाइंग खड़ी है


अमरीका don t disturb meदिल्ली कृप्या

अमरीका - don t disturb me

दिल्ली - कृप्या मुझको परेशान ना करें,

हरियाणा - के कीड़ा सै तेरै


मेरा छोटा भाई न काल school

मेरा छोटा भाई न काल school मे homework मिला था

मैडम न शिकायत खातर भी मेरे त भूलाया एक बेह तो छाती चौडी होगी


बेमतलब की दुनिया का रौला ही

बेमतलब की दुनिया का रौला ही खतम,

अब जिसी दुनिया उस तरह के हम!!!!


कुछ दिन डटजा छोरी थोड़ी हाण

कुछ दिन डटजा छोरी थोड़ी हाण पाच्छे

तू मन्नै MiSS भी करेगी अर

फ़ोटो देख के मेरी उसपे KiSS भी करेगी


हिसार आली का फ़ोन आया जानू

हिसार आली का फ़ोन आया जानू क्या कर रहे हो

फोन छोटना भाई लेरया था

भाभी वो तो तूडी ढौवै सै


जिंदल चौक पे लगाई थी एक

जिंदल चौक पे लगाई थी एक नेपाली ने मोमोज़ की रेहड़ी

एक ताऊ आ गया खाने और खाते ही बोला रै सुसरे तेरे समोसे तो कच्चे है


भेंस की दार काढे पीछेपेपर खत्म

भेंस की दार काढे पीछे

पेपर खत्म होने आली फीलिंग आवे सै


आपणे बोयफ्रैंड न मेरा बच्चा मेला

आपणे बोयफ्रैंड न मेरा बच्चा मेला बाबू मेल बेबी कहण आळी छोरियो

आज इतवार स अर उन नै पोलियो पिया लाओ